100% FORNØYDGARANTI
FRI FRAKT OVER 1500KR
365 DAGERS ÅPENT KJØP
FRI BYTTE

Vi spanderer frakt ved kjøp av varer over kr. 1500,-, så lenge varenes vekt ikke overskrider 10kg.

Ved ordresum over kr. 1500,- vil vi velge rimeligste fraktmetode basert på pakkens volum og vekt. Dersom pakken vil passe i en postkasse, og ikke er av for høy verdi, så vil pakken sendes med A-post.
Posten bruker 1-3 virkedager på å få frem A-post. 

Dersom pakken er for stor, tung eller har for høy verdi til å sendes med A-post vil den bli sendt med Posten Klimanøytral servicepakke.
Pakken sendes da som pakke med sporing til ditt lokale postkontor for Posten Klimanøytral servicepakke, og du må hente ut pakken innen 14 dager etter ankomst. 

Ved ordre som gir en pakke over 35 kg vil pakken sendes med Posten stykkgods / hjemlevering. Disse ordrene vil sendes hjem til deg. Normal leveringstid for Posten er 1-4 virkedager.

Levering av produktene fra vårt lager skjer normalt 0-3 virkedager etter vi har mottatt bestillingen. Vi har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil si når du har fått produktene i din besittelse.
Dersom leveringen av produktene blir forsinket eller ikke kan leveres, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt.

Avhengig av produktenes art og forsinkelsens lengde kan du etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, kreve levering, kreve erstatning eller heve kjøpet.

Viktig: 

Du vil ikke motta en hentelapp i posten. Hentemelding sendes på e-post og sms.

All brevpost har vår ID på pakken, og vil komme i retur til oss dersom den kommer på avveie. Dersom din forsendelse ikke kommer frem, forbeholder vi oss retten til å sende pakken på nytt.
Dette forutsetter at vi får beskjed om at pakken ikke har kommet frem innen rimelig tid etter at vi har sendt ut sendingsbekreftelse. A-post tar 1-3 virkedager å komme frem, så vi ønsker i såfall beskjed innen en uke etter sendingsbekreftelse, så vi kan iverksette ettersøk av pakken. Dersom vi blir kontaktet for manglende leveranse senere enn en uke fra vi har sendt mail med sendingsbekreftelse, vil saken vurderes med skjønn.
Grovheten på tiden fra du har mottatt sendingsbekreftelse til du kontakter oss, vil bestemme vår vurdering av saken.